Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Facková, Ingrid (Dissertant)
Other Authors: Klepiš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 50 s. (67 504 znaků)

Cover

LEADER 01491ntm a22004337u 4500
001 zp21326
041 |a cze 
100 1 |a Facková, Ingrid  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel 
246 |a Marketing aspects of implementation quality management system in the company Parabel 
260 |c 2011 
300 |a 50 s. (67 504 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Management 
653 |a kvalita 
653 |a zákazník 
653 |a profesionalita 
653 |a dodavatel 
653 |a spokojenost 
653 |a procesy 
653 |a chování spotrebitele 
653 |a Management 
653 |a quality 
653 |a customer 
653 |a professionality 
653 |a supplier 
653 |a satisfaction 
653 |a processes 
653 |a consumer behaviour 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Klepiš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16686  |y Plný text v Digitální knihovně UTB