catalog k.utb
  • ikona jazykčeština
  • ikona uživatel
  • ikona odhlášeníLog Out
  • ikona přihlášeníLogin
logo knihovny
  • TBU Catalog
  • e-resources
  • E-THESES
Advanced Search
Skip to content Skip to footer
  • Back to Homepage
  • Využití stavebnice Lego při vý...
  • Holdings

Využití stavebnice Lego při výuce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pikner, Michal (Dissertant)
Other Authors: Adámek, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
a robot
a sensory system
an active system
a control system
Lego MINDSTORMS NXT
robot
senzorický systém
pohybový systém
řídicí systém
bakalářská práce
Physical Description: 61 s.

Cover

Cover Image
  • Holdings
  • More Information
  • Staff View
ikona NpovdaGlossary of Terms
Online Access: Online Resources
  • ikona Oblben Save to List
  • ikona Citace Cite this
  • ikona Export Export Record
    • Export to CitacePRO
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to BibTeX
  • ikona Email Email this

Similar Items

  • Využití stavebnice Lego Mindstorms NXT při výuce bezpečnostních technologií
    by: Židlík, Martin
    Published: (2010)
  • LEGO Mindstorms Education jako nástroj podpory základního technického vzdělávání
    by: Kotlán, Jaroslav
    Published: (2015)
  • Ovládání laboratorního modelu robota Mindstorms NXT (machine robot) pomocí PC
    by: Tmej, Bohuslav
    Published: (2008)
  • Návrh robota ovládaného pomocí počítače
    by: Potměšil, Bronislav
    Published: (2009)
  • LEGO Mindstorms Ev3 v projektové výuce na střední škole
    by: Kadlečíková, Jana
    Published: (2015)

Search Options

  • Search History
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Find More with K.UTB

  • Opening Hours of the Library
  • Suggestion for Book Purchase
  • Interlibrary Loans
  • Printing and binding of the Theses

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs
  • Feedback
  • Contacts
logo knihovny

Declaration of Accessibility | Cookies

Knihovna UTB ve Zlíně © 2025

Loading...