catalog k.utb
  • ikona jazykčeština
  • ikona uživatel
  • ikona odhlášeníLog Out
  • ikona přihlášeníLogin
logo knihovny
  • TBU Catalog
  • e-resources
  • E-THESES
Advanced Search
Skip to content Skip to footer
  • Back to Homepage
  • Teaching receptive skills
  • Holdings

Teaching receptive skills

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čechová, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Skořepová, Tereza (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2008
Subjects:
metoda
strategie
výuka
čtení
poslech
pozorování
method
strategy
teaching
reading
listening
observation
bakalářská práce
Physical Description: 48 s., 9 s. obr. příloh

Cover

Cover Image
  • Holdings
  • More Information
  • Staff View
ikona NpovdaGlossary of Terms
Online Access: Online Resources
  • ikona Oblben Save to List
  • ikona Citace Cite this
  • ikona Export Export Record
    • Export to CitacePRO
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to BibTeX
  • ikona Email Email this

Similar Items

  • Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
    by: Šopíková, Tereza
    Published: (2023)
  • Aplikace metody pozorování v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
    by: Bellová, Marcela
    Published: (2020)
  • Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
    by: Zemanová, Dora
    Published: (2023)
  • Ošetřovatelská péče v domově pro seniory se zvláštním režimem
    by: Blažková, Monika
    Published: (2014)
  • Analýza zvoleného logistického procesu ve společnosti Fenix, s.r.o.
    by: Odrášková, Natálie
    Published: (2024)

Search Options

  • Search History
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Find More with K.UTB

  • Opening Hours of the Library
  • Suggestion for Book Purchase
  • Interlibrary Loans
  • Printing and binding of the Theses

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs
  • Feedback
  • Contacts
logo knihovny

Declaration of Accessibility | Cookies

Knihovna UTB ve Zlíně © 2025

Loading...