Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fajkus, Petr (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 107s., 7 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01684ntm a22004457u 4500
001 zp3835
041 |a cze 
100 1 |a Fajkus, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti 
246 |a Project of the marketing management implementation in the FERN s.r.o. company to improve its competitivenes 
260 |c 2006 
300 |a 107s., 7 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036 
653 |a marketing 
653 |a projekt 
653 |a analýza 
653 |a řízení 
653 |a obuvnický průmysl 
653 |a podnik řízený zákazníkem 
653 |a benchmarking 
653 |a produktivita 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a marketing 
653 |a project 
653 |a analysis 
653 |a management 
653 |a shoe manufacturing industry 
653 |a customer relationship management 
653 |a benchmarkig 
653 |a competitivenes 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1591  |y Plný text v Digitální knihovně UTB