|
|
|
|
LEADER |
04998ntm a22013097u 4500 |
001 |
zp33571 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Vít, Martin
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Sociální pedagogika v kontextech církevního školství
|
246 |
|
|
|a Social Pedagogy in the Context of Religious Education
|
260 |
|
|
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 112 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Katedra pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Jezuitský řád
|
653 |
|
|
|a Tovaryšstvo Ježíšovo
|
653 |
|
|
|a vzdělávání
|
653 |
|
|
|a výchova
|
653 |
|
|
|a edukace
|
653 |
|
|
|a páter Koniáš
|
653 |
|
|
|a Jiří Josef Kamel
|
653 |
|
|
|a Petr Faber
|
653 |
|
|
|a historie a současnost jezuitského řádu
|
653 |
|
|
|a jezuitská mimoškolní výchova
|
653 |
|
|
|a misionářská činnost
|
653 |
|
|
|a hodnocení a prokazování znalostí v jezuitských školách z historického pohledu
|
653 |
|
|
|a J. A. Komenský
|
653 |
|
|
|a sociální pedagogika v činnosti jezuitského řádu
|
653 |
|
|
|a výchova dětí a mládeže dříve a nyní
|
653 |
|
|
|a sv. Ignác z Loyoly
|
653 |
|
|
|a církev
|
653 |
|
|
|a Jednota bratrská
|
653 |
|
|
|a analýza výzkumu
|
653 |
|
|
|a šikana
|
653 |
|
|
|a výchova ve škole Tovaryšstva Ježíšova
|
653 |
|
|
|a výchova ve škole českobratrské
|
653 |
|
|
|a historické pohledy na školství
|
653 |
|
|
|a učitelské kompetence
|
653 |
|
|
|a role učitele
|
653 |
|
|
|a učitel jako vzor
|
653 |
|
|
|a zakládající dokumenty církve Jednoty bratrské
|
653 |
|
|
|a politické a hospodářské poměry v Evropě
|
653 |
|
|
|a Lukáš Pražský
|
653 |
|
|
|a Jan Rokycana
|
653 |
|
|
|a vznik Jednoty bratrské
|
653 |
|
|
|a vznik Tovaryšstva Ježíšova
|
653 |
|
|
|a humanitní činnost
|
653 |
|
|
|a sociální činnost
|
653 |
|
|
|a misionářská činnost
|
653 |
|
|
|a Jan Augusta
|
653 |
|
|
|a Jan Blahoslav
|
653 |
|
|
|a nejvýznamnější sbory a školy Jednoty bratrské v českých zemí z pohledu historie
|
653 |
|
|
|a principy českobratrského školství
|
653 |
|
|
|a principy jezuitského školství
|
653 |
|
|
|a stupně škol
|
653 |
|
|
|a ovlivnění současného školství myšlenkami J. A. Komenského
|
653 |
|
|
|a odměny a tresty z pohledu historického vývoje
|
653 |
|
|
|a současné hodnocení žáků
|
653 |
|
|
|a hygienické podmínky ve třídách
|
653 |
|
|
|a Jesuit order
|
653 |
|
|
|a Journeymanship of Jesus
|
653 |
|
|
|a schooling
|
653 |
|
|
|a education
|
653 |
|
|
|a priest Konias
|
653 |
|
|
|a Jiri Josef Kamel
|
653 |
|
|
|a Petr Faber
|
653 |
|
|
|a history and the present of jesuit order
|
653 |
|
|
|a jesuit afterschool education
|
653 |
|
|
|a missionary work
|
653 |
|
|
|a evaluation and knowledge results in jesuit schools from the past up to now
|
653 |
|
|
|a J. A. Komensky
|
653 |
|
|
|a social pedagogy in functioning of jesuit order
|
653 |
|
|
|a education of children and youngsters in the past and nowadays
|
653 |
|
|
|a st. Ignac from Loyola
|
653 |
|
|
|a Church
|
653 |
|
|
|a Unity of the Brethren
|
653 |
|
|
|a analysis of exploration
|
653 |
|
|
|a bullying
|
653 |
|
|
|a education in the school of Society of Jesus
|
653 |
|
|
|a education in the school of Bohemian Brethren
|
653 |
|
|
|a historical perspectives on education
|
653 |
|
|
|a teaching competencies
|
653 |
|
|
|a role of the teacher
|
653 |
|
|
|a the teacher as pattern
|
653 |
|
|
|a the founding documents of Unity of the Brethren
|
653 |
|
|
|a political and economic situation in Europe
|
653 |
|
|
|a Lukáš Pražský
|
653 |
|
|
|a Jan Rokycana
|
653 |
|
|
|a the formation of the Unity of the Brethren
|
653 |
|
|
|a the formation of the Society of Jesus
|
653 |
|
|
|a humanities
|
653 |
|
|
|a social activities
|
653 |
|
|
|a missionary activities
|
653 |
|
|
|a Jan Augusta
|
653 |
|
|
|a Jan Blahoslav
|
653 |
|
|
|a the most important churches and schools of the Unity of the Brethren in the Czech lands from the perspective of history
|
653 |
|
|
|a principles of Bohemian Brethren education
|
653 |
|
|
|a principles of Jesuit education
|
653 |
|
|
|a school grades
|
653 |
|
|
|a influencing of contemporary education by ideas of J. A. Comenius
|
653 |
|
|
|a rewards and punishments from the perspective of historical development
|
653 |
|
|
|a the current assessment of pupils
|
653 |
|
|
|a hygienic conditions in classrooms
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Jůzl, Miloslav
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/28125
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|