Sociální pedagogika v kontextech církevního školství

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vít, Martin (Dissertant)
Other Authors: Jůzl, Miloslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 112 s.

Cover

LEADER 04998ntm a22013097u 4500
001 zp33571
041 |a cze 
100 1 |a Vít, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Sociální pedagogika v kontextech církevního školství 
246 |a Social Pedagogy in the Context of Religious Education 
260 |c 2014 
300 |a 112 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Jezuitský řád 
653 |a Tovaryšstvo Ježíšovo 
653 |a vzdělávání 
653 |a výchova 
653 |a edukace 
653 |a páter Koniáš 
653 |a Jiří Josef Kamel 
653 |a Petr Faber 
653 |a historie a současnost jezuitského řádu 
653 |a jezuitská mimoškolní výchova 
653 |a misionářská činnost 
653 |a hodnocení a prokazování znalostí v jezuitských školách z historického pohledu 
653 |a J. A. Komenský 
653 |a sociální pedagogika v činnosti jezuitského řádu 
653 |a výchova dětí a mládeže dříve a nyní 
653 |a sv. Ignác z Loyoly 
653 |a církev 
653 |a Jednota bratrská 
653 |a analýza výzkumu 
653 |a šikana 
653 |a výchova ve škole Tovaryšstva Ježíšova 
653 |a výchova ve škole českobratrské 
653 |a historické pohledy na školství 
653 |a učitelské kompetence 
653 |a role učitele 
653 |a učitel jako vzor 
653 |a zakládající dokumenty církve Jednoty bratrské 
653 |a politické a hospodářské poměry v Evropě 
653 |a Lukáš Pražský 
653 |a Jan Rokycana 
653 |a vznik Jednoty bratrské 
653 |a vznik Tovaryšstva Ježíšova 
653 |a humanitní činnost 
653 |a sociální činnost 
653 |a misionářská činnost 
653 |a Jan Augusta 
653 |a Jan Blahoslav 
653 |a nejvýznamnější sbory a školy Jednoty bratrské v českých zemí z pohledu historie 
653 |a principy českobratrského školství 
653 |a principy jezuitského školství 
653 |a stupně škol 
653 |a ovlivnění současného školství myšlenkami J. A. Komenského 
653 |a odměny a tresty z pohledu historického vývoje 
653 |a současné hodnocení žáků 
653 |a hygienické podmínky ve třídách 
653 |a Jesuit order 
653 |a Journeymanship of Jesus 
653 |a schooling 
653 |a education 
653 |a priest Konias 
653 |a Jiri Josef Kamel 
653 |a Petr Faber 
653 |a history and the present of jesuit order 
653 |a jesuit afterschool education 
653 |a missionary work 
653 |a evaluation and knowledge results in jesuit schools from the past up to now 
653 |a J. A. Komensky 
653 |a social pedagogy in functioning of jesuit order 
653 |a education of children and youngsters in the past and nowadays 
653 |a st. Ignac from Loyola 
653 |a Church 
653 |a Unity of the Brethren 
653 |a analysis of exploration 
653 |a bullying 
653 |a education in the school of Society of Jesus 
653 |a education in the school of Bohemian Brethren 
653 |a historical perspectives on education 
653 |a teaching competencies 
653 |a role of the teacher 
653 |a the teacher as pattern 
653 |a the founding documents of Unity of the Brethren 
653 |a political and economic situation in Europe 
653 |a Lukáš Pražský 
653 |a Jan Rokycana 
653 |a the formation of the Unity of the Brethren 
653 |a the formation of the Society of Jesus 
653 |a humanities 
653 |a social activities 
653 |a missionary activities 
653 |a Jan Augusta 
653 |a Jan Blahoslav 
653 |a the most important churches and schools of the Unity of the Brethren in the Czech lands from the perspective of history 
653 |a principles of Bohemian Brethren education 
653 |a principles of Jesuit education 
653 |a school grades 
653 |a influencing of contemporary education by ideas of J. A. Comenius 
653 |a rewards and punishments from the perspective of historical development 
653 |a the current assessment of pupils 
653 |a hygienic conditions in classrooms 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jůzl, Miloslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28125  |y Plný text v Digitální knihovně UTB