catalog k.utb
  • ikona jazykčeština
  • ikona uživatel
  • ikona odhlášeníLog Out
  • ikona přihlášeníLogin
logo knihovny
  • TBU Catalog
  • e-resources
  • E-THESES
Advanced Search
Skip to content Skip to footer
  • Back to Homepage
  • Studium biomechaniky nohy u dě...
  • Holdings

Studium biomechaniky nohy u dětí s vadným držením těla

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bajerová, Radka (Dissertant)
Other Authors: Pavlačková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Skolióza
vadné držení těla
biomechanika
index BMI
Scoliosis
poor posture
biomechanics
diplomová práce
Physical Description: 84 s.

Cover

Cover Image
  • Holdings
  • More Information
  • Staff View
ikona NpovdaGlossary of Terms
Online Access: Online Resources
  • ikona Oblben Save to List
  • ikona Citace Cite this
  • ikona Export Export Record
    • Export to CitacePRO
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
    • Export to BibTeX
  • ikona Email Email this

Similar Items

  • Studie biomechaniky nohy u dětí školního věku s diagnozou skolióza
    by: Novák, Roman
    Published: (2005)
  • Vliv skoliózy na rozložení plantárních tlaků nohy u dětí školního věku
    by: Keglerová, Romana
    Published: (2006)
  • Studie dynamického zatížení planty nohy u dětí školního věku s diagnózou skolióza
    by: Žůrková, Eva
    Published: (2005)
  • Postural disorders and musculoskeletal dysfunction : diagnosis, prevention and treatment
    by: Solberg, Gill
    Published: (2008)
  • Zaburzenia postawy ciała w wieku rozwojowym
    by: Kowalski, Ireneusz M., et al.
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Find More with K.UTB

  • Opening Hours of the Library
  • Suggestion for Book Purchase
  • Interlibrary Loans
  • Printing and binding of the Theses

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs
  • Feedback
  • Contacts
logo knihovny

Declaration of Accessibility | Cookies

Knihovna UTB ve Zlíně © 2025

Loading...