Input, Process and Product Developments in Teaching and Language Corpora
Tato publikace je sborníkem 21 příspěvků, přednesených na 9. ročníku konference "Teaching and Learning Corpora", která se uskutečnila na Masarykově univerzitě v létě 2010. Statě byly vybrány na základě dvou anonymních posudků, poskytnutých vědeckou radou konané konference. Kniha se zabývá...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Masarykova univerzita
2012
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-210-5896-5 978-80-210-7636-5 |
Physical Description: | 1 online zdroj (352 stran) |
LEADER | 02152nam a2200277 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bkp398546325 | ||
003 | CZ-prgp | ||
005 | 20230309090846.0 | ||
006 | m-----o--d-------- | ||
007 | cr cn | ||
008 | 230309s2012 xr 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-210-5896-5 |c 750 Kč |q (print) | ||
020 | |a 978-80-210-7636-5 |c 638 Kč |q (online ; pdf) | ||
040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
100 | 1 | |a James, Thomas, (ed.) | |
245 | 1 | 0 | |a Input, Process and Product |b Developments in Teaching and Language Corpora |c (ed.) James Thomas, (ed.) Alex Boulton |
250 | |a 1. elektronické vydání | ||
264 | 1 | |b Masarykova univerzita |c 2012 | |
300 | |a 1 online zdroj (352 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a Tato publikace je sborníkem 21 příspěvků, přednesených na 9. ročníku konference "Teaching and Learning Corpora", která se uskutečnila na Masarykově univerzitě v létě 2010. Statě byly vybrány na základě dvou anonymních posudků, poskytnutých vědeckou radou konané konference. Kniha se zabývá rozmanitými způsoby využití jazykových korpusů při výuce a při studiu cizího jazyka, a je rozdělena do čtyř oddílů. Oddíly 1 a 2 pohlížejí na korpus jako vstupní zdroj, zkoumají nejdříve obecně jak mohou korpusy obohatit výuku jazyka, poté na konkrétních případech ukazují, jak převést poznatky do praxe, a nakonec hodnotí jednotlivé využití korpusů studenty. Oddíly 3 a 4 tematizují korpus jako výstup, což představuje především srovnání s korpusy rodilých mluvčích a následnou identifikaci "chyb" či problémových oblastí, ale také ukazují, co studenti mohou vědět a skutečně ví v různých úrovních pokročilosti, a pokouší se zodpovědět na otázku, co nám tyto informace říkají o samotném procesu učení. | |
650 | 0 | 4 | |a Lingvistika |
700 | 1 | |a (ed.) Alex Boulton | |
856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/input-process-and-product-11494/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |