Input, Process and Product Developments in Teaching and Language Corpora

Tato publikace je sborníkem 21 příspěvků, přednesených na 9. ročníku konference "Teaching and Learning Corpora", která se uskutečnila na Masarykově univerzitě v létě 2010. Statě byly vybrány na základě dvou anonymních posudků, poskytnutých vědeckou radou konané konference. Kniha se zabývá...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: James, Thomas, (ed.)
Other Authors: (ed.) Alex Boulton
Format: eBook
Language: Czech
Published: Masarykova univerzita 2012
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-210-5896-5
978-80-210-7636-5
Physical Description: 1 online zdroj (352 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02152nam a2200277 i 4500
001 bkp398546325
003 CZ-prgp
005 20230309090846.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 230309s2012 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-210-5896-5  |c 750 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-210-7636-5  |c 638 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a James, Thomas, (ed.) 
245 1 0 |a Input, Process and Product  |b Developments in Teaching and Language Corpora  |c (ed.) James Thomas, (ed.) Alex Boulton 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Masarykova univerzita  |c 2012 
300 |a 1 online zdroj (352 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Tato publikace je sborníkem 21 příspěvků, přednesených na 9. ročníku konference "Teaching and Learning Corpora", která se uskutečnila na Masarykově univerzitě v létě 2010. Statě byly vybrány na základě dvou anonymních posudků, poskytnutých vědeckou radou konané konference. Kniha se zabývá rozmanitými způsoby využití jazykových korpusů při výuce a při studiu cizího jazyka, a je rozdělena do čtyř oddílů. Oddíly 1 a 2 pohlížejí na korpus jako vstupní zdroj, zkoumají nejdříve obecně jak mohou korpusy obohatit výuku jazyka, poté na konkrétních případech ukazují, jak převést poznatky do praxe, a nakonec hodnotí jednotlivé využití korpusů studenty. Oddíly 3 a 4 tematizují korpus jako výstup, což představuje především srovnání s korpusy rodilých mluvčích a následnou identifikaci "chyb" či problémových oblastí, ale také ukazují, co studenti mohou vědět a skutečně ví v různých úrovních pokročilosti, a pokouší se zodpovědět na otázku, co nám tyto informace říkají o samotném procesu učení. 
650 0 4 |a Lingvistika 
700 1 |a (ed.) Alex Boulton 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/input-process-and-product-11494/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID