Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice = Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic : disertační práce

Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které defi...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Roubalíková, Jana, 1981- (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Kloudová, Jitka, 1962- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
Series: Doctoral thesis summary
Subjects:
Physical Description: 203 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm

Cover

Online Access: Online Resources
Status Description Location Call Number
Status
In house loan - deposit  Place a Hold
Description

Location
Archive Call Number K/ROUBALÍKOVÁ,J.

Status Description Location Call Number
In house loan - deposit  Place a Hold Archive K/ROUBALÍKOVÁ,J.