Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice = Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic : disertační práce
Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které defi...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Other Authors: | |
Format: | Manuscript |
Language: | Czech |
Published: |
Zlín :
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
2014
|
Series: | Doctoral thesis summary
|
Subjects: | |
Physical Description: | 203 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm |
Online Access:
Online Resources
Status In house loan - deposit Place a Hold |
Description Location |
Archive | Call Number | K/ROUBALÍKOVÁ,J. |
---|
Status | Description | Location | Call Number | |
---|---|---|---|---|
In house loan - deposit Place a Hold | Archive | K/ROUBALÍKOVÁ,J. |