Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice = Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic : disertační práce
Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které defi...
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Corporate Author | |
| Other Authors | |
| Format | Book |
| Language | Czech |
| Published |
Zlín :
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
2014
|
| Series | Doctoral thesis summary
|
| Subjects | |
| Online Access | Online verze |
| Physical Description | 203 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm |
Cover
You have to be logged in to reserve borrowed books or request items from the archive.
| Status | More Information | Location | Call Number | |
|---|---|---|---|---|
| Status In house loan - deposit | More Information | Location Archive | Call Number K/ROUBALÍKOVÁ,J. |