Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice = Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic : disertační práce

Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které defi...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Roubalíková, Jana, 1981- (Dissertant)
Corporate Author Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors Kloudová, Jitka, 1962- (Thesis advisor)
Format Book
LanguageCzech
Published Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
SeriesDoctoral thesis summary
Subjects
Online AccessOnline verze
Physical Description203 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm

Cover

Online Access

Online verze
Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan - deposit More Information Location Archive Call Number K/ROUBALÍKOVÁ,J.