Marketing : přístup k marketingovému řízení

Kniha se zabývá marketingovým řízením z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategická východiska. Řeší otázky marketingového prostředí, uvádí vybrané metody marketingové situační analýzy a analýzu spotřebních trhů. Publikace provází cíleným marketingem...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Paulovčáková, Lucie (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2015
EditionVydání I.
Subjects
ISBN9788074521171
Physical Description288 stran : ilustrace ; 24 cm

Cover

Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan More Information Location Study room - 3rd floor Call Number 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.
Status 30 days Due: 21.11.2025 More Information Location Open access collection Call Number 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.
Status Long term loan Due: 31.12.2028 More Information Location FaME Call Number 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.