Marketing : přístup k marketingovému řízení

Kniha se zabývá marketingovým řízením z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategická východiska. Řeší otázky marketingového prostředí, uvádí vybrané metody marketingové situační analýzy a analýzu spotřebních trhů. Publikace provází cíleným marketingem...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Paulovčáková, Lucie (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2015
Edition: Vydání I.
Subjects:
ISBN: 9788074521171
Physical Description: 288 stran : ilustrace ; 24 cm

Cover

Table of contents

Status Description Location Call Number
Status
Long term loan Due : 31.12.2028
Description

Location
FaME Call Number 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.
Status
30 days Due : 06.01.2025  Recall This
Description

Location
Open access collection Call Number 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.
Status
30 days Due : 09.12.2024  Recall This
Description

Location
Open access collection Call Number 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.
Status
In house loan
Description

Location
Study room - 3rd floor Call Number 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.

Status Description Location Call Number
Long term loan - Due : 31.12.2028 FaME 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.
30 days - Due : 06.01.2025  Recall This Open access collection 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.
30 days - Due : 09.12.2024  Recall This Open access collection 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.
In house loan Study room - 3rd floor 339.138/PAULOVČÁKOVÁ,L.