Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing

Guerilla marketing je provokativní, kontroverzní, agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardním způsobem. Základními rysy guerilla marketingu jsou nekonvenční metody v krátkodobém efektu s minimálními náklady. Cílem není obrat nebo propagace značky,...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Levinson, Jay Conrad, 1933- (Author)
Other Authors: Schürerová, Lucie, 1978- (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : Computer Press, 2011
Edition: Vyd. 2.
Subjects:
ISBN: 9788025135464
Physical Description: 326 s. ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02832cam a2200529 a 4500
001 64097
003 CZ ZlUTB
005 20190826003918.0
007 ta
008 110722s2011 xr e f 001 0 cze
015 |a cnb002202558 
020 |a 9788025135464  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)752797698 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001  |d ZLD002 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 658.8-028.76  |2 MRF 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Levinson, Jay Conrad,  |d 1933-  |7 vse2007406109  |4 aut 
245 1 0 |a Guerilla marketing :  |b nejúčinnější a finančně nenáročný marketing /  |c Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] 
250 |a Vyd. 2. 
260 |a Brno :  |b Computer Press,  |c 2011 
300 |a 326 s. ;  |c 23 cm 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 9 |a Guerilla marketing je provokativní, kontroverzní, agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardním způsobem. Základními rysy guerilla marketingu jsou nekonvenční metody v krátkodobém efektu s minimálními náklady. Cílem není obrat nebo propagace značky, ale zisk. Autor, americký předseda konzultační firmy poskytující služby v dané problematice, definuje charakteristické znaky, nejúčinnější metody a vlastní průběh kampaně: od průzkumu trhu až po vhodná marketingová médiím i mimomediální techniky. Závěrem jsou uvedeny základy guerilla marketingové psychologie s výčtem nejúčinnějších nástrojů a metod 
520 9 |a Principy ofenzivní marketingové strategie, jejímž cílem je maximální efekt s minimálními náklady. Příručka 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a guerilla marketing  |7 ph580609  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a guerilla marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks, manuals, etc  |2 eczenas 
700 1 |a Schürerová, Lucie,  |d 1978-  |7 mzk2007394749  |4 trl 
765 0 |t Guerrilla marketing  |9 Česky 
910 |a ZLD002 
928 1 |a Computer Press 
992 |a BK  |b SK  |d 2 
993 |a 201205  |b 4 
901 |b 9788025135464  |f 2. vyd.  |o 20110829 
999 |c 64097  |d 64097 
952 |0 0  |1 1  |2 udc  |4 0  |6 339138LEVINSONJC  |7 0  |8 BOOK  |9 116357  |a UTBZL  |b UTBZL  |d 2013-05-21  |l 1  |o 339.138/LEVINSON,J.C.  |p 420010148974  |r 2020-01-21  |v 499.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup; Z: nahrazeno 420010182594  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138LEVINSONJC  |7 0  |8 BOOK  |9 116358  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2012-05-03  |l 1  |o 339.138/LEVINSON,J.C.  |p 420010144224  |r 2019-08-26  |v 499.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 08