Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing

Guerilla marketing je provokativní, kontroverzní, agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardním způsobem. Základními rysy guerilla marketingu jsou nekonvenční metody v krátkodobém efektu s minimálními náklady. Cílem není obrat nebo propagace značky,...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Levinson, Jay Conrad, 1933- (Author)
Other Authors: Schürerová, Lucie, 1978- (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : Computer Press, 2011
Edition: Vyd. 2.
Subjects:
ISBN: 9788025135464
Physical Description: 326 s. ; 23 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Guerilla marketing je provokativní, kontroverzní, agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardním způsobem. Základními rysy guerilla marketingu jsou nekonvenční metody v krátkodobém efektu s minimálními náklady. Cílem není obrat nebo propagace značky, ale zisk. Autor, americký předseda konzultační firmy poskytující služby v dané problematice, definuje charakteristické znaky, nejúčinnější metody a vlastní průběh kampaně: od průzkumu trhu až po vhodná marketingová médiím i mimomediální techniky. Závěrem jsou uvedeny základy guerilla marketingové psychologie s výčtem nejúčinnějších nástrojů a metod
Principy ofenzivní marketingové strategie, jejímž cílem je maximální efekt s minimálními náklady. Příručka
Item Description: Přeloženo z angličtiny
Bibliography: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 9788025135464