Psychologie reklamy

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Grada Publishing, 2023
Edition5., rozšířené a aktualizované vydání
SeriesExpert (Grada)
Subjects
ISBN978-80-271-3654-4
Physical Description360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm

Cover

Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan More Information Location Study room - 3rd floor Call Number 659/VYSEKALOVÁ,J.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 659/VYSEKALOVÁ,J.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 659/VYSEKALOVÁ,J.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 659/VYSEKALOVÁ,J.
Status 30 days Due: 05.01.2026 More Information Location Open access collection Call Number 659/VYSEKALOVÁ,J.