Mezinárodní marketing

Kapitoly vysvětlují základní pojmy, postupy a nástroje z oblasti mezinárodního marketingu. Součástí výkladu jsou rovněž příklady z praxe.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Machková, Hana (Author), Machek, Martin (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Grada Publishing, 2021
Edition5. vydání
SeriesExpert (Grada)
Subjects
ISBN978-80-271-3006-1
Physical Description208 stran : ilustrace, mapy ; 24 cm

Cover

Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan More Information Location Study room - 3rd floor Call Number 339.138/MACHKOVÁ,H.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 339.138/MACHKOVÁ,H.
Status Long term loan Due: 31.12.2028 More Information Location FaME Call Number 339.138/MACHKOVÁ,H.
Status More Information Location Call Number
Holdings details from Studovna UH
Status In house loan More Information Location Study room UH Call Number 339.138/MACHKOVÁ,H.
Status 30 days More Information Location Study room UH Call Number 339.138/MACHKOVÁ,H.