Program Začít spolu jako inovace měnící tvář českého školství

Cílem diskusního příspěvku je analyticky reflektovat vývoj a zejména přínos vzdělávacího programu Začít spolu na poli inovací preprimárního a primárního vzdělávání v České republice. Záměrem je nejen popsat konkrétní kvalitativní změny, které program vnesl a vnáší do každodenní pedagogické praxe ško...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Published inPedagogika Vol. 72; no. 2
Main Authors Poche Kargerová, Jana, Seberová, Alena, Váňová Krejčová, Věra
Format Journal Article
LanguageCzech
English
Published Charles University 25.06.2022
Subjects
Online AccessGet full text
ISSN0031-3815
2336-2189
DOI10.14712/23362189.2021.2103

Cover

More Information
Summary:Cílem diskusního příspěvku je analyticky reflektovat vývoj a zejména přínos vzdělávacího programu Začít spolu na poli inovací preprimárního a primárního vzdělávání v České republice. Záměrem je nejen popsat konkrétní kvalitativní změny, které program vnesl a vnáší do každodenní pedagogické praxe škol, ale rovněž zachytit dopady implementace programu Začít spolu na širší terén kurikulární reformy a kvality učitelské profese.
ISSN:0031-3815
2336-2189
DOI:10.14712/23362189.2021.2103