Program Začít spolu jako inovace měnící tvář českého školství
Cílem diskusního příspěvku je analyticky reflektovat vývoj a zejména přínos vzdělávacího programu Začít spolu na poli inovací preprimárního a primárního vzdělávání v České republice. Záměrem je nejen popsat konkrétní kvalitativní změny, které program vnesl a vnáší do každodenní pedagogické praxe ško...
Saved in:
Published in | Pedagogika Vol. 72; no. 2 |
---|---|
Main Authors | , , |
Format | Journal Article |
Language | Czech English |
Published |
Charles University
25.06.2022
|
Subjects | |
Online Access | Get full text |
ISSN | 0031-3815 2336-2189 |
DOI | 10.14712/23362189.2021.2103 |
Cover
Summary: | Cílem diskusního příspěvku je analyticky reflektovat vývoj a zejména přínos vzdělávacího programu Začít spolu na poli inovací preprimárního a primárního vzdělávání v České republice. Záměrem je nejen popsat konkrétní kvalitativní změny, které program vnesl a vnáší do každodenní pedagogické praxe škol, ale rovněž zachytit dopady implementace programu Začít spolu na širší terén kurikulární reformy a kvality učitelské profese. |
---|---|
ISSN: | 0031-3815 2336-2189 |
DOI: | 10.14712/23362189.2021.2103 |