Analýza call centra První stavební spořitelny, a.s. pomocí metody mystery shopping

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jandurová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 78 s. , 9 s. příloh.

Cover

LEADER 01465ntm a22003617u 4500
001 zp9778
041 |a cze 
100 1 |a Jandurová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza call centra První stavební spořitelny, a.s. pomocí metody mystery shopping 
246 |a The analysis of První stavebná spořitelna a.s. call centre using a method mystery shopping. 
260 |c 2008 
300 |a 78 s. , 9 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013 
653 |a call centrum 
653 |a bankový marketing 
653 |a trendy marketingu 
653 |a mystery shopping 
653 |a stavebná sporiteľňa 
653 |a call centre 
653 |a banking marketing 
653 |a trends in marketing 
653 |a mystery shopping 
653 |a building saving bank 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/6043  |y Plný text v Digitální knihovně UTB