Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Veselý, Patrik (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
CRM
Physical Description: 76 s., 1 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01556ntm a22003857u 4500
001 zp8960
041 |a cze 
100 1 |a Veselý, Patrik  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o. 
246 |a Project of implementing CRM components with the view of increasing METRUM Ltd. competitive strenght. 
260 |c 2008 
300 |a 76 s., 1 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 15.08.2013 
653 |a CRM 
653 |a znalostní společnost 
653 |a podnikový informační systém 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a implementace 
653 |a call centrum 
653 |a CRM 
653 |a knowledge society 
653 |a company information system 
653 |a segmentation of customers 
653 |a implementation 
653 |a call centrum 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5924  |y Plný text v Digitální knihovně UTB