Promotion Analysis of Magazine Cosmopolitan in the Czech Republic

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Petříková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Kressová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 46 s.

Cover

LEADER 01326ntm a22003377u 4500
001 zp8512
041 |a eng 
100 1 |a Petříková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Promotion Analysis of Magazine Cosmopolitan in the Czech Republic 
246 |a Promotion Analysis of Magazine Cosmopolitan in the Czech Republic 
260 |c 2008 
300 |a 46 s. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav jazyků 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.05.2038 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a konkurence 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing communication tools 
653 |a marketing mix 
653 |a competition 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kressová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5076  |y Plný text v Digitální knihovně UTB