Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Korčáková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
CRM
Physical Description: 79 s., 4 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01558ntm a22004097u 4500
001 zp8218
041 |a cze 
100 1 |a Korčáková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o. 
246 |a The project of using CRM components for increasing the competitiveness in company EZOP reklamní studio s.r.o. 
260 |c 2008 
300 |a 79 s., 4 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 
653 |a CRM 
653 |a zákaznicky orientovaná společnost 
653 |a hodnota 
653 |a segmentace 
653 |a péče 
653 |a spokojenost 
653 |a loajalita 
653 |a CRM 
653 |a cliental oriented enterprise 
653 |a value 
653 |a segmentation 
653 |a customer care 
653 |a satisfaction 
653 |a loyalty 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/5466  |y Plný text v Digitální knihovně UTB