Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jurečková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 135 s., 10 s.

Cover

LEADER 01648ntm a22004577u 4500
001 zp7548
041 |a cze 
100 1 |a Jurečková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s. 
246 |a The Strategy of public relations in Servis Climax Ltd. 
260 |c 2008 
300 |a 135 s., 10 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013 
653 |a corporate identity 
653 |a image 
653 |a mezipodniková komunikace 
653 |a press relations 
653 |a public relations 
653 |a reklama 
653 |a sponzoring 
653 |a ucelené akce 
653 |a veřejné mínění 
653 |a corporate identity 
653 |a image 
653 |a intercompany communication 
653 |a press relations 
653 |a public relations 
653 |a promotion 
653 |a sponsoring 
653 |a consistent action 
653 |a public opinion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4990  |y Plný text v Digitální knihovně UTB