Zvyšovanie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bolčeková, Anna (Dissertant)
Other Authors: Kubiňák, Ján (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 68 s., 6 s. obr. príloh

Cover

LEADER 01345ntm a22003377u 4500
001 zp7411
041 |a cze 
100 1 |a Bolčeková, Anna  |4 dis 
245 1 0 |a Zvyšovanie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a.s. 
246 |a The Efficienty Evaluation of SATES, s. c. Firm Customers Satisfaction 
260 |c 2008 
300 |a 68 s., 6 s. obr. príloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2037 
653 |a marketing 
653 |a marketingový výskum 
653 |a meranie spokojnosti zákazníka 
653 |a dotazník 
653 |a marketing 
653 |a marketing research 
653 |a measuring customer satisfaction 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kubiňák, Ján  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7019  |y Plný text v Digitální knihovně UTB