Projekt integrace Call centra a ostatních informačních systémů ve firmě Západoslovenská energetika, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Veselovská, Klaudia (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 124 s.

Cover

LEADER 01507ntm a22003377u 4500
001 zp6798
041 |a cze 
100 1 |a Veselovská, Klaudia  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt integrace Call centra a ostatních informačních systémů ve firmě Západoslovenská energetika, a.s. 
246 |a Project of integration of Call center and other information systems in Západoslovenská energetika, a.s. 
260 |c 2007 
300 |a 124 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 
653 |a Call centrum 
653 |a integrácia informačných systémov 
653 |a maximálna spokojnosť zákazníkov 
653 |a profesionalita poradenského servisu 
653 |a Call center 
653 |a integration of information systems 
653 |a maximum customer satisfaction 
653 |a professionalism of consultancy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3104  |y Plný text v Digitální knihovně UTB