Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Studená, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Fasnerová, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 104 s. (166 402 znaků)

Cover

LEADER 01490ntm a22003857u 4500
001 zp67595
041 |a cze 
100 1 |a Studená, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum 
246 |a Reading Literacy in Connection to the Current Curriculum in Primary Education 
260 |c 2024 
300 |a 104 s. (166 402 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy 
500 |a Studijní obor: Lower Primary School Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a čtenářská gramotnost 
653 |a funkční gramotnost 
653 |a primární vzdělávání 
653 |a kurikulum 
653 |a didaktický test 
653 |a kvantitativní výzkum 
653 |a reading literacy 
653 |a functional literacy 
653 |a primary education 
653 |a curriculum 
653 |a didactic test 
653 |a quantitative research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Fasnerová, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56516  |y Plný text v Digitální knihovně UTB