Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hrbáčková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Žáková, Iva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 66 s.

Cover

LEADER 01410ntm a22003617u 4500
001 zp67335
041 |a cze 
100 1 |a Hrbáčková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem 
246 |a The Importance of Illustration in the Development of Reading Literacy for Children with Developmental Language Disorder 
260 |c 2024 
300 |a 66 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a čtenářská gramotnost 
653 |a vývojová dysfázie 
653 |a jazyk 
653 |a ilustrace 
653 |a zraková percepce 
653 |a reading literacy 
653 |a developmental dysphasia 
653 |a language 
653 |a illustration 
653 |a visual perception 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Žáková, Iva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56762  |y Plný text v Digitální knihovně UTB