|
|
|
|
LEADER |
01410ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp67335 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Hrbáčková, Kateřina
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem
|
246 |
|
|
|a The Importance of Illustration in the Development of Reading Literacy for Children with Developmental Language Disorder
|
260 |
|
|
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 66 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Preschool Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a čtenářská gramotnost
|
653 |
|
|
|a vývojová dysfázie
|
653 |
|
|
|a jazyk
|
653 |
|
|
|a ilustrace
|
653 |
|
|
|a zraková percepce
|
653 |
|
|
|a reading literacy
|
653 |
|
|
|a developmental dysphasia
|
653 |
|
|
|a language
|
653 |
|
|
|a illustration
|
653 |
|
|
|a visual perception
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Žáková, Iva
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/56762
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|