catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Upevňování pozice značky Národ...
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Pifková, Petra
(Dissertant)
Other Authors:
Bačuvčík, Radim
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2023
Subjects:
divadlo
marketing
kultura
marketingová komunikace
divák
Národní divadlo moravskoslezské
theatre
culture
marketing communication
audience
National Moravian-Silesian Theatre
diplomová práce
Physical Description:
92 s. (124944 znaků)
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla
by: Šťastná, Klára
Published: (2013)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
by: Zídková, Radka
Published: (2023)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y
by: Bosáková, Kateřina
Published: (2019)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava
by: Kučková, Tereza
Published: (2013)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
by: Barysz, Zuzana
Published: (2020)
×
Loading...