Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pifková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 92 s. (124944 znaků)

Cover

LEADER 01493ntm a22003857u 4500
001 zp65527
041 |a cze 
100 1 |a Pifková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi 
246 |a Strengthening the Position of the Moravian-Silesian National Theater Brand Towards the Young Audience 
260 |c 2023 
300 |a 92 s. (124944 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a divadlo 
653 |a marketing 
653 |a kultura 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a divák 
653 |a Národní divadlo moravskoslezské 
653 |a theatre 
653 |a marketing 
653 |a culture 
653 |a marketing communication 
653 |a audience 
653 |a National Moravian-Silesian Theatre 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53115  |y Plný text v Digitální knihovně UTB