Projekt vytváření call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klamert, Jaroslav (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
CRM
Physical Description: 95 s., 15 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01834ntm a22005537u 4500
001 zp6549
041 |a cze 
100 1 |a Klamert, Jaroslav  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt vytváření call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti 
246 |a The concept of establishing call centres for supporting the management of customer relations as a factor of competitive advantage enhancement 
260 |c 2007 
300 |a 95 s., 15 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Call centrum 
653 |a CRM 
653 |a vztah 
653 |a zákazník 
653 |a služba 
653 |a software 
653 |a dodavatel 
653 |a tržní segment 
653 |a analýza 
653 |a inovace 
653 |a strategie 
653 |a komunikace 
653 |a tým 
653 |a Call centrum 
653 |a CRM 
653 |a relations 
653 |a customer 
653 |a services 
653 |a software 
653 |a supplier 
653 |a market segment 
653 |a analysis 
653 |a innovation 
653 |a strategy 
653 |a communication 
653 |a team 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3115  |y Plný text v Digitální knihovně UTB