An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Drštička, David (Dissertant)
Other Authors: Dujka, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2023
Subjects:
NFT
Physical Description: 64 s. (71 605 znaků)

Cover

LEADER 01371ntm a22003617u 4500
001 zp65372
041 |a eng 
100 1 |a Drštička, David  |4 dis 
245 1 0 |a An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs 
246 |a An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs 
260 |c 2023 
300 |a 64 s. (71 605 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a NFT 
653 |a nezaměnitelné tokeny 
653 |a blockchain 
653 |a fotbal 
653 |a sportovní marketing 
653 |a NFT 
653 |a non-fungible tokens 
653 |a blockchain 
653 |a football 
653 |a sports marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dujka, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53784  |y Plný text v Digitální knihovně UTB