Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Suchánková, Klára (Dissertant)
Other Authors: Šviráková, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
CSR
Physical Description: 97 s. (162 142)

Cover

LEADER 01510ntm a22003857u 4500
001 zp62541
041 |a cze 
100 1 |a Suchánková, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé 
246 |a Use of CSR Activities of Companies in the Marketing Strategy of a Board Game for the Blind People 
260 |c 2022 
300 |a 97 s. (162 142) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a společenská odpovědnost firem 
653 |a CSR 
653 |a desková hra 
653 |a desková hra pro nevidomé 
653 |a fundraising 
653 |a marketingová strategie 
653 |a corporate social responsibility 
653 |a CSR 
653 |a board game 
653 |a board game for blind people 
653 |a fundraising 
653 |a marketing strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šviráková, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50874  |y Plný text v Digitální knihovně UTB