Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kostková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Zelenka, Roman (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 95 s.

Cover

LEADER 01431ntm a22003617u 4500
001 zp5995
041 |a cze 
100 1 |a Kostková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA 
246 |a Utilitazion of mystery shopping for increase of competitiveness in the ZELENKA company. 
260 |c 2007 
300 |a 95 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a prodejní proces 
653 |a mystery shopping 
653 |a mystery shopper 
653 |a kontrolní list 
653 |a marketing communication 
653 |a selling process 
653 |a mystery shopping 
653 |a mystery shopper 
653 |a checking list 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Zelenka, Roman  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4146  |y Plný text v Digitální knihovně UTB