Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jurošová, Marie (Dissertant)
Other Authors: Tomancová, Lucie (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 77 s. (92 979 znaků)

Cover

LEADER 01465ntm a22003857u 4500
001 zp55694
041 |a cze 
100 1 |a Jurošová, Marie  |4 dis 
245 1 0 |a Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku 
246 |a New Trends in Marketing and Analysis of Marketing Communication in the Selected Company 
260 |c 2020 
300 |a 77 s. (92 979 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nové trendy v marketingu 
653 |a benchmarking 
653 |a SWOT analýza 
653 |a BCG matice 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a new trends in marketing 
653 |a benchmarking 
653 |a SWOT analysis 
653 |a BCG matrix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomancová, Lucie  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48885  |y Plný text v Digitální knihovně UTB