Unterschiede in der Werbesprache in Bezug auf die Zielgruppe

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Teplá, Hanka (Dissertant)
Other Authors: Šilhánová, Renata (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 58 s. (65 533 znaků)

Cover

LEADER 01375ntm a22003857u 4500
001 zp54827
041 |a ger 
100 1 |a Teplá, Hanka  |4 dis 
245 1 0 |a Unterschiede in der Werbesprache in Bezug auf die Zielgruppe 
246 |a Differences in the Language of Advertisement in relation to the Target Audience 
260 |c 2020 
300 |a 58 s. (65 533 znaků) 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Werbung 
653 |a Slogan 
653 |a Marketing 
653 |a Analyse 
653 |a Werbesprache 
653 |a Kommunikation 
653 |a Advertisement 
653 |a slogan 
653 |a marketing 
653 |a analysis 
653 |a language of advertising 
653 |a communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šilhánová, Renata  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48251  |y Plný text v Digitální knihovně UTB