Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Svobodová, Sabina (Dissertant)
Other Authors: Petrová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2020
Subjects:
Physical Description: 53 s. (70 332 znaků).

Cover

LEADER 01533ntm a22003857u 4500
001 zp54586
041 |a cze 
100 1 |a Svobodová, Sabina  |4 dis 
245 1 0 |a Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy 
246 |a Possibilities of support for children´s early literacy through the educational environment in the nursery school class 
260 |c 2020 
300 |a 53 s. (70 332 znaků). 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a gramotnost 
653 |a předčtenářská gramotnost 
653 |a podnětné prostředí 
653 |a počáteční čtení 
653 |a projekt 
653 |a kurikulární dokumenty 
653 |a literacy 
653 |a pre-reading literacy 
653 |a stimulating environment 
653 |a initial reading 
653 |a project 
653 |a curricular documents 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petrová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/48057  |y Plný text v Digitální knihovně UTB