A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Privrelová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Dujka, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 75 s.

Cover

LEADER 01483ntm a22003977u 4500
001 zp49204
041 |a eng 
100 1 |a Privrelová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy 
246 |a A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy 
260 |c 2018 
300 |a 75 s. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Generace X 
653 |a Generace Y 
653 |a sdílená ekonomika 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a generační propast 
653 |a Generation X 
653 |a Generation Y 
653 |a Millennials 
653 |a sharing economy 
653 |a consumer behavior 
653 |a marketing research 
653 |a generation gap 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dujka, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41664  |y Plný text v Digitální knihovně UTB