Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Prokšová, Adéla (Dissertant)
Other Authors: Simon, Gerhard (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 63 s. (74 450 znaků).

Cover

LEADER 01579ntm a22004097u 4500
001 zp48980
041 |a ger 
100 1 |a Prokšová, Adéla  |4 dis 
245 1 0 |a Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung 
246 |a The Complaints Management as a Tool for Improving Customer Satisfaction and Connections with the Customer 
260 |c 2018 
300 |a 63 s. (74 450 znaků). 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Beschwerdemanagement 
653 |a Beschwerde 
653 |a Kundenzufriedenheit 
653 |a Kundenbindung 
653 |a Kundenbeziehungsmanagement 
653 |a Soll/Ist Analyse 
653 |a McDonald's 
653 |a Complaint management 
653 |a complaint 
653 |a customer satisfaction 
653 |a customer loyalty 
653 |a customer relationship management 
653 |a Soll/Ist analysis 
653 |a McDonald's 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Simon, Gerhard  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43580  |y Plný text v Digitální knihovně UTB