catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Prostorový zvuk pro potřeby vi...
Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Kompas, Daniel
(Dissertant)
Other Authors:
Grečnár, Ján
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2018
Subjects:
3D zvuk
prostorový zvuk
Ambisonics
objektově orientované audio
360
virtuální realita
VR
3D sound
spatial sound
object-based audio
virtual reality
diplomová práce
Physical Description:
75 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
by: Ondra, Jan
Published: (2016)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Forenzní audio analýza
by: Struška, Milan
Published: (2017)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využitie 3D skenerov vo virtuálnej realite
by: Bitara, Peter
Published: (2020)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využití Cubase pro zpracování audio signálů
by: Hoffmann, Petr
Published: (2005)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
1. Teoretická část: Rozhlasová hra: Umělecko-realizační atributy rozhlasové hry - zvukový design 2. Praktická část: Rozhlasová hra - zvuk
by: Rakus, Radovan
Published: (2011)
×
Loading...