A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žerníček, Marek (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 59 s. (80322 znaků)

Cover

LEADER 01346ntm a22003617u 4500
001 zp46156
041 |a eng 
100 1 |a Žerníček, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children 
246 |a A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children 
260 |c 2017 
300 |a 59 s. (80322 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Reklama 
653 |a média 
653 |a děti jako spotřebitelé 
653 |a vliv dětí 
653 |a televizí reklamy 
653 |a Advertising 
653 |a Media 
653 |a Children as Consumers 
653 |a Children Influence 
653 |a Television Commercials 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40494  |y Plný text v Digitální knihovně UTB