Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Němečková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Macháček, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 88 s., příloha 23 s.

Cover

LEADER 01671ntm a22003857u 4500
001 zp46131
041 |a cze 
100 1 |a Němečková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti 
246 |a Methodology for Surveying Citizen's Satisfaction with Services Provided by the Municipality of Uherské Hradiště 
260 |c 2017 
300 |a 88 s., příloha 23 s. 
500 |a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj 
500 |a Studijní obor: Public Sector Administration and Regional Development 
500 |a Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a veřejná správa 
653 |a veřejné služby 
653 |a spokojenost občanů se službami veřejné správy 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a mystery client 
653 |a public sector 
653 |a public services 
653 |a citizen's satisfaction with public services 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
653 |a mystery client 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Macháček, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40474  |y Plný text v Digitální knihovně UTB