Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Langová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Culík Končitíková, Gabriela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
CRM
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01535ntm a22003857u 4500
001 zp45898
041 |a cze 
100 1 |a Langová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí 
246 |a Analysis of Customer Care in the Company Baťa a.s. up to 1945 as the Inspiration for Contemporary Business Environment 
260 |c 2017 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Zákazníci 
653 |a zaměstnanci 
653 |a služba 
653 |a péče o zákazníky 
653 |a CRM 
653 |a spokojenost zákazníků 
653 |a Customers 
653 |a stuff 
653 |a service 
653 |a customer care 
653 |a CRM 
653 |a client satisfaction 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Culík Končitíková, Gabriela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/40308  |y Plný text v Digitální knihovně UTB