Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Flašíková, Soňa (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2016
Subjects:
CRM
B2B
Physical Description: 117 s.

Cover

LEADER 01366ntm a22003617u 4500
001 zp42572
041 |a slo 
100 1 |a Flašíková, Soňa  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM 
246 |a Project of Increase Customer Satisfaction of Bikar Metalle Slovakia Implementing Elements of CRM 
260 |c 2016 
300 |a 117 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a CRM 
653 |a segmentace 
653 |a B2B 
653 |a spokojenost zákazníkův 
653 |a situační analýzy 
653 |a CRM 
653 |a segmentation 
653 |a B2B 
653 |a customer satisfaction 
653 |a situational analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37814  |y Plný text v Digitální knihovně UTB