An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žatková, Marie (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2016
Subjects:
SME
Physical Description: 55 s. (70 417 znaků)

Cover

LEADER 01411ntm a22003617u 4500
001 zp42052
041 |a eng 
100 1 |a Žatková, Marie  |4 dis 
245 1 0 |a An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products 
246 |a An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specilizing in Regional Products 
260 |c 2016 
300 |a 55 s. (70 417 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a malá a střední firma 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a advertisement 
653 |a SME 
653 |a communication mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37489  |y Plný text v Digitální knihovně UTB