The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nováková, Simona (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 64 s. (94 237 znaků)

Cover

LEADER 01398ntm a22003617u 4500
001 zp41983
041 |a eng 
100 1 |a Nováková, Simona  |4 dis 
245 1 0 |a The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising 
246 |a The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising 
260 |c 2016 
300 |a 64 s. (94 237 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a klamavost 
653 |a Dove kampaň za skutečnou krásu 
653 |a branding 
653 |a nákupní chování zákazníka 
653 |a advertisement 
653 |a deception 
653 |a Dove Campaign for Real Beauty 
653 |a branding 
653 |a consumer buying behavior 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37436  |y Plný text v Digitální knihovně UTB