Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Margetínová, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
CRM
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01365ntm a22003617u 4500
001 zp4160
041 |a cze 
100 1 |a Margetínová, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o. 
246 |a The project of implementation Customer Relationship Management in Flexiko CZ Ltd. 
260 |c 2006 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a CRM 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a klíčový zákazník 
653 |a komunikace 
653 |a dolování dat 
653 |a CRM 
653 |a customer segmentation 
653 |a key customer 
653 |a communication 
653 |a data mining 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1117  |y Plný text v Digitální knihovně UTB