Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Křiváková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Papadaki, Šárka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 56 s.

Cover

LEADER 01391ntm a22003737u 4500
001 zp39574
041 |a cze 
100 1 |a Křiváková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. 
246 |a System of Solution Customer Complaints in OSRAM Czech Republic 
260 |c 2015 
300 |a 56 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zákazník 
653 |a reklamace 
653 |a kvalita 
653 |a metoda 8D 
653 |a řízení kvality 
653 |a customer 
653 |a claims 
653 |a complaints 
653 |a quality 
653 |a method 8D 
653 |a quality management 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Papadaki, Šárka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33749  |y Plný text v Digitální knihovně UTB