Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Martinka, Luboš (Dissertant)
Other Authors: Hagan, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 85 s.

Cover

LEADER 01334ntm a22003617u 4500
001 zp3930
041 |a cze 
100 1 |a Martinka, Luboš  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o. 
246 |a Marketing s expectations of the ection aboutinnovative processes on company Q-NOVA s.r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 85 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketing 
653 |a inovační proces 
653 |a řízení 
653 |a konkurence 
653 |a benchmarking 
653 |a marketing 
653 |a innovative process 
653 |a management 
653 |a competition 
653 |a benchmarking 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hagan, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2630  |y Plný text v Digitální knihovně UTB