Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Neřád, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Čada, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 108 (156 849)

Cover

LEADER 01351ntm a22003617u 4500
001 zp39118
041 |a cze 
100 1 |a Neřád, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o. 
246 |a The Improvement of Marketing Communication and Competitiveness of Včelco, spol. s r.o. Project 
260 |c 2016 
300 |a 108 (156 849) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a konkurence 
653 |a SWOT 
653 |a PESTLE analýza 
653 |a GE matice 
653 |a Marketing communication 
653 |a competition 
653 |a SWOT 
653 |a PESTLE analysis 
653 |a GE matrix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Čada, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38590  |y Plný text v Digitální knihovně UTB