Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Strojilová, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Suchánková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 102 s. (157 948 znaků)

Cover

LEADER 01511ntm a22003617u 4500
001 zp38230
041 |a cze 
100 1 |a Strojilová, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji 
246 |a Mentoring as Methodological Support of Beginner Teachers in Pre-Schools in the Zlín Region 
260 |c 2015 
300 |a 102 s. (157 948 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a mentoring 
653 |a metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol 
653 |a začínající učitel 
653 |a kvalita vzdělávání 
653 |a profesní rozvoj učitelů 
653 |a mentoring 
653 |a methodological support of beginning teachers of kindergartens 
653 |a beginning teacher 
653 |a quality of education 
653 |a professional development of teachers 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Suchánková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/31776  |y Plný text v Digitální knihovně UTB