Audit, controlling a plánovanie marketingovej stratégie v Slovenskej republike

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dolinský, Maroš (Dissertant)
Other Authors: Glogar, Alois (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 119 s., 14 s.

Cover

LEADER 01529ntm a22004097u 4500
001 zp3818
041 |a cze 
100 1 |a Dolinský, Maroš  |4 dis 
245 1 0 |a Audit, controlling a plánovanie marketingovej stratégie v Slovenskej republike 
246 |a Audit, controlling and planning of marketing strategy in Slovak Republic 
260 |c 2006 
300 |a 119 s., 14 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008 
653 |a audit 
653 |a controlling 
653 |a kontrola 
653 |a marketingové plánovanie 
653 |a marketingová stratégia 
653 |a konkurenčná výhoda 
653 |a Slovenská republika 
653 |a audit 
653 |a controlling 
653 |a control 
653 |a marketing planning 
653 |a marketing strategy 
653 |a competitive advantage 
653 |a Slovak Republic 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Glogar, Alois  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/875  |y Plný text v Digitální knihovně UTB