Projekt změny Business-to-business marketingu ve společnosti Slovanet

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dian, Jozef (Dissertant)
Other Authors: Habáň, Jaromír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
B2B
B2C
CRM
Physical Description: 117 s., 21 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01560ntm a22004097u 4500
001 zp3815
041 |a cze 
100 1 |a Dian, Jozef  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt změny Business-to-business marketingu ve společnosti Slovanet 
246 |a Project changing Business-to-business marketing in Slovanet Company 
260 |c 2006 
300 |a 117 s., 21 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011 
653 |a Business-to-business marketing 
653 |a B2B 
653 |a Business-to-customer marketing 
653 |a B2C 
653 |a One-to-one marketing 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a Business-to-business marketing 
653 |a B2B 
653 |a Business-to-customer marketing 
653 |a B2C 
653 |a One-to-one marketing 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Habáň, Jaromír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/774  |y Plný text v Digitální knihovně UTB