Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Obdržálková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Kressová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
CRM
Physical Description: 86 s., 14 s. příloh

Cover

LEADER 01391ntm a22003857u 4500
001 zp3703
041 |a cze 
100 1 |a Obdržálková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s.r.o. 
246 |a Project of increase Z STUDIO's customers'satisfaction 
260 |c 2006 
300 |a 86 s., 14 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a služby 
653 |a CRM 
653 |a customer 
653 |a satisfaction 
653 |a marketing research 
653 |a questionary 
653 |a services 
653 |a CRM 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kressová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1925  |y Plný text v Digitální knihovně UTB