Specifika event marketingu v České republice a Slovenské republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Buvalová, Henrieta (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 54 s. (74 163 znakov)

Cover

LEADER 01465ntm a22004097u 4500
001 zp36856
041 |a slo 
100 1 |a Buvalová, Henrieta  |4 dis 
245 1 0 |a Specifika event marketingu v České republice a Slovenské republice 
246 |a Specifics of Event Marketing in the Czech Republic and the Slovak Republic 
260 |c 2014 
300 |a 54 s. (74 163 znakov) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Event 
653 |a event marketing 
653 |a Avon Pochod 
653 |a rakovina prsníka 
653 |a informovanosť 
653 |a udalosť 
653 |a prevencia 
653 |a Event 
653 |a event marketing 
653 |a Avon Walk 
653 |a breast cancer 
653 |a awareness 
653 |a happening 
653 |a prevention 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30439  |y Plný text v Digitální knihovně UTB